Bij de Omgevingsdienst Haaglanden werk je samen met ruim 230 deskundige collega’s aan een schoon milieu, natuurbehoud en een veilige leefomgeving. Vergunningen verlenen, toezicht houden en waar nodig handhaven zit in onze genen. Dit betekent voortdurend rekening houden met uiteenlopende belangen. Onze ambitie? Vandaag meedenken over duurzame oplossingen van morgen. Ons kantoor is op steenworp afstand van de Haagse binnenstad en tien minuten lopen vanaf station Den Haag Centraal.
Voor de afdeling Toetsing & Vergunningverlening zijn wij op zoek naar een:
Informatieanalist
36 uur | Den Haag
Jij houdt ervan data te analyseren en te interpreteren. Op innovatieve wijze help jij onze organisatie vooruit. Ben je analytisch sterk, nieuwsgierig en creatief in het bedenken van oplossingen voor de toekomst? Werk mee aan het beschermen van de leefomgeving en solliciteer.
WAT GA JE DOEN?
- Je combineert data tot gebruiksvriendelijke informatie en je verhoogt de datakwaliteit en het databewustzijn in de organisatie.
- Je haalt businesswensen op, prioriteert deze en verwoordt ze naar functionele eisen en businesscases. Daarnaast ben je betrokken bij de oplevering van de oplossingen op de afdeling.
- Je werkt nauw samen met het afdelingsmanagement, de afdeling Toezicht & Handhaving Milieu en ICT bij het toekomstgericht doorontwikkelen van onze informatiebasis.
- Je leidt projecten en initieert onderzoeken op het snijvlak van business, ICT en processen.
- Je helpt bij het opleiden van de medewerkers op informatiegebied.
- Je interpreteert BI-rapportages en stelt toekomstwensen hiervoor op.
- Je maakt waar gewenst statistische analyses.
- Je vervangt collega’s waar wenselijk.
WIJ VRAGEN WIJ VAN JOU?
- Een wo werk- en denkniveau in een studierichting waarin statistische data-analyse, onderzoek en rapportage belangrijke onderdelen zijn.
- Je beschikt over aantoonbare ervaring met het uitvoeren van data-analyses en statistische methodes, en je beheerst technieken om visualisaties in geografische context te plaatsen.
- Je hebt ervaring en scholing op het gebied van projectmanagement.
- Je kunt goed schakelen tussen de business en ICT. Je bent een communicatief sterke teamplayer en zoekt de samenwerking met stakeholders op.
- Je bent vaardig met programma’s zoals Excel, Acces, Statistische tooling, Power BI en SQL.
WAT KRIJG JE DAARVOOR TERUG?
- Deskundige en betrokken collega’s die op hun talent en interesses worden ingezet.
- Goede ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden.
- Een salaris van maximaal € 5.169,00 (schaal 11) bruto bij een 36-urige werkweek.
- Een maandelijkse opbouw van je Individueel Keuze Budget van 17,05%.
- Vergoeding woon-werkverkeer in vorm van ov- of fietsvergoeding.
- Aantrekkelijke bijdrage in pensioenopbouw en ziektekosten.
KOM JIJ ONS TEAM VERSTERKEN?
Stuur dan uiterlijk 23 april 2021 je motivatie en cv voor vacature 2021-3 via de sollicitatiebutton.
WIL JE EERST MEER INFORMATIE?
Bel met Yvette Lensvelt (teamleider Procedures & Kwaliteit): 06 468 543 34, of Britt van der Kooij (P&O-adviseur): 06 117 167 61.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.