Recordmanager gezocht bij gemeente Elburg

32-36 uur per week

In Elburg hebben we de afgelopen jaren zeker niet stilgestaan, en we werken steeds meer volledig digitaal. Het vakgebied van archief- en informatiebeheer ontwikkelt zich continu en jij ziet hierin kansen liggen tot procesoptimalisatie en borging van de kwaliteit van onze archieven. Je voelt je volledig thuis binnen het digitale archiefbeheer.

Wat ga je doen?

  • Beleidsplannen opstellen voor het archiveren van verschillende informatiestromen en andere veranderingen op het gebied van documentaire informatievoorziening.
  • Adviseren over en faciliteren van de inrichting en toepassing van dynamische archiefsystemen.
  • Opzetten, uitvoeren en zorgdragen voor de kwaliteit en continuïteit van het beheer van digitale archieven en collecties (proces- en kwaliteitsmanagement).
  • Doorontwikkelen van het zaaksysteem; projecten rondom koppelingen tot digitale vernietiging begeleiden.
  • Interpreteren van de gemeentelijke selectielijsten; vernietigen van archiefbescheiden (digitaal).
  • Koppelen met e-depot en overdragen van archiefbescheiden naar een (fysieke/digitale) archiefbewaarplaats.
  • Uitwerken van archiveringsprocessen van taakspecifieke applicaties.
  • Beheren van de zaaktypeninrichting in het zaaksysteem (Djuma).
  • Deelnemen aan regionale overleggen/projecten vanuit het Streekarchivariaat.

Wat bieden wij?

Op basis van de gestelde functie-eisen is het maximum salaris € 4.671 bruto per maand (functieschaal 10) op basis van 36 uur per week. Daarnaast ontvang je een Individueel Keuze Budget van 17,05%, dat je bijvoorbeeld kunt inzetten om extra verlof van te kopen. We kennen flexibele werktijden binnen onze organisatie en mogelijkheden tot thuiswerken. Bij voldoende functioneren stellen we je na een jaar een vast dienstverband in het vooruitzicht.

Wat breng je mee?

  • Je hebt een relevante hbo-opleiding, bij voorkeur richting informatiemanagement of SODII.
  • Je hebt ervaring als recordmanager of adviseur informatiebeheer.
  • Je toont initiatief en bent sterk in het analyseren en denken in processen.
  • Vanuit persoonlijk leiderschap ben je in staat om mensen helder mee te nemen in de vertaling van beleid naar uitvoering en andersom.

Over de gemeente Elburg

Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, ’t Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is. We hebben ruim 215 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur.

Je komt te werken binnen het team Informatisering waar alles draait om het beheren van informatie en onze ICT-voorzieningen. Collegialiteit, samenwerking, klantgerichtheid en aandacht voor het persoonlijk welzijn worden positief gewaardeerd door onze medewerkers.

Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Op www.werkenbijelburg.nl vind je meer informatie over ons als werkgever.

Geïnteresseerd?

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct. Stuur je cv en motivatie voor 9 januari 2023 in via het sollicitatieformulier op onze website. Voor nadere informatie over de functie kun je contact opnemen met Theo Bremer, domeinmanager Bedrijfsvoering en over de procedure met P&O. Beide zijn bereikbaar via 0525-688 688.

De vacature is gelijktijdig intern en extern gepubliceerd. Bij gelijke geschiktheid gaat onze voorkeur uit naar de interne kandidaat.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.