RegioEffect is voor de gemeente Apeldoorn op zoek naar een kwaliteit- en informatiebeheerder Vastgoed en Grond (m/v/x) voor 30-36 uur per week.
Wil jij jouw ervaring inzetten bij een afdeling die volop in ontwikkeling is en bijdraagt aan grote opgaven rondom verduurzaming en woningbouw in Apeldoorn? Adviseer jij graag over een goede kwalitatieve vastlegging en bruis jij van de ideeën om hiermee aan de slag te gaan? Dan kun jij in deze aanjagersrol het verschil maken en met ons werken aan het Apeldoorn van morgen!
Dit ga je doen
Als gemeente Apeldoorn zijn wij eigenaar van veel kadastrale eigendommen. Kostbare eigendommen, die we zowel vanuit bedrijfseconomisch als maatschappelijk perspectief optimaal willen inzetten. Daarom is het belangrijk dat alle eigendommen met hun kenmerken (bijvoorbeeld vierkante meters, tekeningen, keuringen en onderhoudsplannen) en afspraken (bijvoorbeeld huurcontracten) en alle financiële en technische gegevens kwalitatief goed en eenduidig worden geadministreerd en beheerd. Jij hebt een aanjagersrol, waarin je zorgt voor een juiste, volledige en gestructureerde vastlegging van gegevens en documenten.
Jouw werkzaamheden:
- Je hebt een adviserende rol; je kijkt met een kritische blik naar de systemen en de wijze waarop gegevens worden vastgelegd, en je komt met verbetervoorstellen waar je concreet mee aan de slag gaat.
- Je neemt de afdeling mee in jouw bevindingen en verbetervoorstellen, en je enthousiasmeert collega’s om vanuit hun professionaliteit ook hun bijdrage te leveren aan het beheer.
- Op basis van de informatiebehoefte die er is, adviseer je over de rapportages en het kaartmateriaal dat ervoor nodig is en zorg je voor de totstandkoming ervan.
- Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van de interne controles binnen het vastgoed- en grondbedrijf, je bespreekt de uitkomsten ervan en je monitort de opvolging van aandachtspunten.
- Je vervult een coördinerende en aanjagende rol ten aanzien van de invulling van procesmanagement binnen de afdeling.
- Je hebt een coördinerende rol in het jaarlijkse proces om te komen tot een meerjarenonderhoudsplan (MJOP) per object.
Het gaat hier om een functie die in ontwikkeling is. Het kan daardoor zijn dat het werkpakket uiteindelijk nog wat wijzigt.
Werken voor Apeldoorn …
… betekent werken voor een open en ambitieuze organisatie. Met ruim 167.000 inwoners zijn we de elfde gemeente van Nederland. Met zo’n 1.450 collega’s dragen we bij aan het Apeldoorn van nu én morgen.
Bij de gemeente Apeldoorn werk je niet alleen aan doelen, maar ook aan jezelf. Want met volop kansen voor ontwikkeling zijn we een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel!
Het team
Je wordt onderdeel van het bedrijfsbureau van de afdeling Vastgoed en Grond, waar je met vier collega’s samenwerkt. Naast de administratie van ons vastgoed en onze gronden ondersteunt het bedrijfsbureau straks ook de portefeuillemanagers bij de vraagstukken die er rondom panden spelen (vastgoedbeheer). Verder bestaat de afdeling uit nog dertig collega’s, waarvan ongeveer de helft bij het team Vastgoed en de helft bij het team Grond.
Ons team kenmerkt zich door enthousiasme, collegialiteit en een echte hands-on mentaliteit. We zijn trots op ons werk: wat we in de stad zien, komt ook letterlijk op ons bureau.
Dit bieden we je
- Een bruto maandsalaris van maximaal € 5.247 (schaal 10) op basis van 36 uur;
- Een jaarcontract, met uitzicht op een vast contract;
- Individueel keuzebudget (IKB) van 17,45% boven op je salaris. Dit zet je bijvoorbeeld in voor extra inkomen door het te laten uitbetalen of het kopen van extra vakantie-uren;
- Een laptop en telefoon, want wij vinden dat je pas goed werk kunt verrichten als je goed materiaal in handen hebt;
- Een goede werk-privébalans met de mogelijkheid tot verlofsparen en een flexibele planning;
- Aandacht voor de mogelijkheid die we als werkgever bieden op het gebied van leren en ontwikkelen op vakinhoud en loopbaan;
- 194,4 vakantie-uren op basis van 36 uur;
- Een aantrekkelijke pensioenregeling;
- Een fijne werkomgeving, want ons huis van de stad is prachtig gemoderniseerd en ingericht op flexibel werken;
- De mogelijkheid om deels thuis te werken, hiervoor ontvang je een thuiswerkvergoeding.
Dit ben jij
Jij weet wat er komt kijken bij het op orde brengen en houden van de basisinformatie van onze afdeling Vastgoed en Grond. Optimaliseren van processen zit jou in de genen. Je kunt zaken en de samenhang ervan goed overzien. Ook ben je in staat om systemen en werkwijzen snel te doorgronden en te komen met concrete en werkbare verbetervoorstellen. Je weet daarbij anderen te enthousiasmeren om ermee aan de slag te gaan en te blijven, ook als bij voorbaat niet iedereen onverdeeld positief is over de voorstellen die je doet.
Daarnaast heb je:
- Minimaal een relevant hbo-diploma (bijvoorbeeld in de richting van informatiemanagement, datascience, informatica, bedrijfsinformatietechnologie of vergelijkbare inhoud);
- Werkervaring met Planon en vastgoedsystemen is een pre;
- Werkervaring in een vergelijkbare functie is een pre.
Contact en informatie procedure
Bij deze werving laat de gemeente Apeldoorn zich bijstaan door het bureau RegioEffect. Voor aanvullende informatie kun je contact opnemen met onze senior recruiter Mareen Medema via mareen@regioeffect.nl, of bel 06-28 11 56 93 (WhatsApp mag ook).
Jouw reactie, voorzien van cv, zien we graag zo snel mogelijk tegemoet, uiterlijk 14 januari 2024. Solliciteren kan via deze link. Potentieel benoembare kandidaten worden direct uitgenodigd voor een gesprek met RegioEffect.