Invicta en LynqID, dochtermerken van The Data Agency, gaan verder onder één merknaam: Invenna. Het customer data platform van Invenna ‘verbindt klantdata en realiseert een 360 graden klantbeeld, beschikbaar voor inzicht, analyse en marketing automation’.
The Data Agency nam in augustus 2020 Invicta over, ‘een eerste antwoord op de groeiende vraag naar kennis en services op het gebied van customer data platform-technologie’, aldus het bedrijf. Door de integratie met LynqID bundelt The Data Agency kennis en services van beide merken. Specialismen als het ontsluiten van databronnen, toepassen van artificial intelligence en geautomatiseerd managen van on- en offline content worden met Invenna verder geïntegreerd.
Daarnaast is Invenna het eerste customer data platform in Nederland dat zowel first-party data als aanvullende data ontsluit, aldus het bedrijf. ‘Dit betekent dat onder meer de landelijke segmentatiedata van GeoMarktprofiel en datakwaliteitoplossingen van EDM direct vanuit Invenna beschikbaar zijn. Door de Invenna-software te combineren met de kennis en data van de andere merken wordt het voor organisaties mogelijk om beter datagedreven te ondernemen.’