1 Van luxe naar noodzaak
Investeren in marketing op sociale media is voor alle bedrijven en organisaties noodzakelijk geworden. Iedereen zit tegenwoordig op Twitter, Facebook, Tumblr enzovoort, dus wie wat wil verkopen moet daar slim gebruik van maken.
2 Beeld gaat domineren
Sociale netwerken die om beeld draaien zoals Slideshare, Tumblr, Path en Mobli groeien in 2014 sterk. Steeds meer mensen hebben een smartphone die uitstekende foto’s kan maken. Met verrassend beeld, van jezelf of een bedrijf, onderscheid je je binnen je digitale vriendennetwerken. Ook bijzondere foto’s van merken worden veel gedeeld.
LinkedIn wordt b2b-netwerk
LinkedIn wordt steeds meer een site waar bedrijven en professionals diensten aan elkaar aanbieden. De meeste leden wisten al dat de site te statisch is voor veel persoonlijke interactie. Als b2b-netwerk kan LinkedIn geld verdienen en zijn toegevoegde waarde bewijzen.
Bron: Forbes
Deze bijdrage komt uit IP nr. 9 / 2013. Het gehele nummer kun je hier lezen