Gemeente Urk zoekt adviseur informatiebeheer en zaakgericht werken

Urk vooruit

Urkers willen vooruit. Als dat niet meer lukt op de oude en vertrouwde manier, bedenken zij iets nieuws. Innoveren. Vallen en weer opstaan. Zo gaat het door de eeuwen heen.

Stilstaan is geen optie. Urk groeit en ontwikkelt mooie woonwijken en moderne bedrijventerreinen, en Urk investeert volop in haar jongeren. Als je houdt van aanpakken, dan is werken op Urk een prachtige uitdaging!

Wat ga je doen?

Als adviseur informatiebeheer ontwikkel je beleid op en bewaak je de kwaliteit van het informatiebeheer. Je bent de gesprekspartner voor zowel interne als externe stakeholders en je adviseert het management en het college. Je adviseert over proces- en zaakgericht werken en stemt de inrichting van de gebruikte informatiesystemen af met functioneel beheer. Je neemt deel aan projecten en in voorkomende gevallen coördineer je deze.

Daarnaast ben jij het inhoudelijke aanspreekpunt voor de informatiebeheerders in het team en kun jij hen, op basis van jouw deskundigheid, coachen en begeleiden in hun professionele ontwikkeling als informatiebeheerder.

Wat bieden wij?

Vind je een plezierige en uitdagende werkomgeving belangrijk? Wil je een goede balans tussen werk en privé? Dan zit je bij de gemeente Urk goed. Er is ruimte om thuis te werken en je uren flexibel in te vullen. Je werkt in een team met elf collega’s, waarin hard werken en gezelligheid hand in hand gaan. Dat is Urk ten voeten uit. Onze organisatie biedt jou:

  • Een functie met impact op hbo-niveau bij een groeiende gemeente;
  • Alle ruimte om je verder persoonlijk te ontwikkelen;
  • Een salaris van minimaal € 3.167 en maximaal € 5.009 bruto per maand;
  • Individueel Keuzebudget 17,05%, flexibel in te zetten;
  • Een laptop, smartphone en thuiswerkplek;
  • Vergoeding woon-werkverkeer max. 60 km enkele reis en € 0,21 per km.

Waar ga je werken?

De gemeente Urk is er voor haar inwoners. Als adviseur informatiebeheer en zaakgericht werken maak je deel uit van het team Informatie. Dit team is verantwoordelijk voor het beleid, de ontwikkeling en het beheer op het gebied van informatievoorziening (digitaal en analoog), zaakgericht werken, informatie- en communicatietechnologie en informatiemanagement. Binnen deze functie krijg je alle ruimte om je persoonlijk te ontwikkelen.

Onze organisatie is groot genoeg voor ambities en uitdagingen en klein genoeg voor korte lijnen. Je hebt volop ruimte voor eigen initiatief en je krijgt veel verantwoordelijkheid.

Wie ben je en wat heb je in huis?

Je hebt een relevante hbo-opleiding gevolgd, die aansluit bij deze functie, of haalt je kennis uit je jarenlange ervaring in een soortgelijke functie. Je bent inhoudelijk kundig op het gebied van informatiebeheer en zaakgericht werken. Je houdt ervan om te adviseren, te analyseren en mee te denken en pakt je rol in het ontwikkelen van beleid overtuigend op.

Wij willen graag kennis met jou maken!

Stuur je cv en motivatiebrief naar sollicitaties@urk.nl. Reageren kan tot en met 24 mei 2023. Je vindt de vacature ook op de website van de gemeente Urk.
Wil je eerst de sfeer bij ons proeven? Bel dan voor het maken van een koffieafspraak naar 0527-689 868.

Wil je meer informatie?

Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Marijke van der Heijden, HR-adviseur. Vragen over de inhoud van de functie kun je stellen aan Theo Stroo, manager bedrijfsvoering. Ze zijn te bereiken via 0527-689 868.

Een VOG maakt onderdeel uit van de procedure. Bij indiensttreding word je beëdigd.

Al onze vacatures staan voor iedereen open. Gemeente Urk staat voor diversiteit en wil een inclusieve organisatie zijn. We geloven dat diversiteit laat groeien. Help jij mee de gemeente Urk groeien? We ontmoeten je graag!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.