Vacature Gemeente Urk voor functioneel beheerder/informatiebeheerder digitaal archief

Gemeente Urk is op zoek naar een functioneel beheerder/informatiebeheerder digitaal archief (36 uur).

Werken op het unieke Urk?

Gemeente Urk groeit hard, heeft veel ambities en is volop in ontwikkeling. Met ongeveer 200 collega’s werken we samen in een prettige werkomgeving, waar waarden als verbinden, verantwoordelijkheid en vertrouwen belangrijk zijn.

De teams DIV en ICT zijn per 1 oktober 2020 samengevoegd tot het team Informatie (11 collega’s). Dit team is verantwoordelijk voor het beleid, de ontwikkeling en het beheer op het gebied van documentaire informatievoorziening (digitaal en analoog), informatie- en communicatietechnologie en zaakgericht werken.

Voor ons team Informatie zijn wij op zoek naar een:

Functioneel beheerder/informatiebeheerder digitaal archief, 36 uur

Salaris: max € 4.048 bruto per maand (functieschaal 9)

Individueel keuzebudget 17,05%, vrij te besteden

Arbeidscontract: in eerste instantie voor een jaar, met uitzicht op vast

Wat hebben we jou te bieden?

  • Een inhoudelijke en uitdagende functie in een dynamische omgeving.
  • Alle ruimte voor je persoonlijke groei en ontwikkeling.
  • Samenwerken binnen een collegiaal team van 11 collega’s in een informele sfeer.
  • Flexibiliteit in werktijden voor een goede werk-privébalans.
  • Mogelijkheid om thuis te werken.
  • De beschikking over een smartphone en laptop.
  • Vergoeding woon-werkverkeer max. 60 km enkele reisafstand en € 0,19 per km.

Wat ga je doen in de functie?

Als functioneel beheerder/informatiebeheerder digitaal archief ben je vooral verantwoordelijk voor:

  • Het ontwikkelen, implementeren, toetsen en adviseren over het informatiebeheer. 
  • Het functioneel beheren van organisatiebrede applicaties in beheer bij team Informatie en het formuleren van adviezen daarover. 
  • De operationele werkzaamheden voor het digitaal informatiebeheer.
  • De ondersteuning van gebruikers bij digitaal en zaakgericht werken.

Dit is verder uitgewerkt in een functiebeschrijving die op onze website staat.

Wie ben jij en wat heb je in huis?

  • Je hebt je mbo+/hbo-opleiding afgerond. Wij willen graag in jouw investeren en dat is mogelijk.
  • Het digitaal werken voor en met het archief en zaakgericht werken zit in je DNA.
  • Je bent gemotiveerd om verder te leren. Je wilt het vak leren kennen en de bijbehorende praktische en theoretische kennis opdoen.
  • Je wordt blij van het helpen van je collega’s door te ondersteunen in het digitaal en zaakgericht werken.
  • Je denkt vanuit oplossingen mee met je collega’s en je zoekt naar dé oplossing die werkt.
  • Je kunt goed inschatten wat je omgeving nodig heeft en je stelt je proactief op.
  • Je weet je collega’s te overtuigen van de gekozen richting.

Wil je hierop solliciteren?

Stuur dan je cv en motivatiebrief naar sollicitaties@urk.nl, zie ook deze link. Reageren kan tot 4 januari 2021.

Meer informatie nodig?

Theo Stroo, leidinggevende van het team Informatie, wil je graag informeren over de inhoud van deze functie. Je kunt hem bereiken per telefoon 06-825611297 en per e-mail t.stroo@urk.nl.

Een VOG maakt onderdeel uit van de procedure. En selectie-assessment kan worden ingezet. Bij indiensttreding vindt de beëdiging plaats.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *