Functioneel beheerder/informatiebeheerder Digitaal Archief gezocht voor gemeente Urk

Gemeente Urk is op zoek naar een functioneel beheerder/informatiebeheerder Digitaal Archief (36 uur).

Werken op het unieke Urk?

Gemeente Urk groeit hard, heeft veel ambities en is volop in ontwikkeling. Met ongeveer 200 collega’s werken we samen in een prettige werkomgeving, waar waarden als verbinden, verantwoordelijkheid en vertrouwen belangrijk zijn. Wil jij meehelpen het team Informatie op te bouwen? Per 1 oktober 2020 worden de teams DIV en ICT samengevoegd tot het team Informatie. Je komt te werken in een team met 11 medewerkers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het beleid, de ontwikkeling en het beheer op het gebied van documentaire informatievoorziening, informatie- en communicatietechnologie en zaakgericht werken.

Wat hebben we jou te bieden?

  • Een inhoudelijke en uitdagende functie in een dynamische omgeving.
  • Alle ruimte voor je persoonlijke groei en ontwikkeling.
  • Samenwerken binnen een collegiaal team van 11 collega’s in een informele sfeer.
  • Flexibiliteit in werktijden voor een goede werk-privébalans.
  • Vergoeding woon-werkverkeer max. 60 km enkele reisafstand en € 0,19 per km.
  • Salaris: max € 4.048 bruto per maand (functieschaal 9).
  • Individueel keuzebudget 17,05%, vrij te besteden.
  • Arbeidscontract: in eerste instantie voor een jaar, met uitzicht op vast.

Wat ga je doen in de functie?

Als functioneel beheerder/informatiebeheerder Digitaal Archief ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren, toetsen en adviseren over het informatiebeheer. Je doet het functioneel beheer van organisatiebrede applicaties en je formuleert hierover adviezen.

Daarnaast doe je alle operationele werkzaamheden met betrekking tot het digitaal informatiebeheer, je ondersteunt gebruikers bij digitaal en zaakgericht werken en je zoekt naar passende oplossingen bij problemen.

Wie ben jij en wat heb je in huis?

  • Je hebt in ieder geval een afgeronde mbo+/hbo-opleiding. Mocht je geen relevante opleiding hebben, maar wel het niveau? We zien je motivatie graag tegemoet en zijn bereid te investeren in je ontwikkeling.
  • Je hebt affiniteit met het digitaal werken en zaakgericht werken.
  • Je bent gemotiveerd om je de vereiste theoretische en praktische kennis op het gebied van informatiebeheer, informatiearchitectuur en functioneel beheer eigen te maken.
  • Je bent klant- en kwaliteitsgericht. Kortom, je wil het beste voor je klanten en de organisatie. Je bent besluitvaardig en beschikt over overtuigingskracht met behoud van de relatie.

Wij willen graag kennis met jou maken!

Wil jij een kijkje komen nemen op het gemeentehuis en kennismaken met werken voor Urk? Reageer en wij zorgen voor de koffie of thee! Uiteraard nemen we daarbij de hygiëne- en veiligheidsmaatregelen in acht.

Wil je nu al solliciteren?

Klik dan hier. Reageren kan tot en met 1 oktober 2020.

Meer informatie nodig?

Theo Stroo, leidinggevende van het team Informatie, telefoon 06-82561297, t.stroo@urk.nl, wil je ook graag informatie over de inhoud van deze functie geven.

Een VOG is een vast onderdeel van onze procedure, een assessment is een mogelijkheid. Bij indiensttreding vindt de beëdiging plaats.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *