Waterschap Brabantse Delta zoekt een senior medewerker DIV

Het team facilitair van waterschap Brabantse Delta zoekt een:

Senior medewerker DIV 
Breda, 0,5 fte

Wie zijn wij?

Waterschap Brabantse Delta is een modern waterschap in Midden- en West-Brabant. We staan voor onze waterschapstaken: de zorg voor voldoende oppervlaktewater van goede kwaliteit en veiligheid tegen overstroming. Deze taken voeren we op een betrouwbare manier uit. Met ervaring en gebiedskennis uit het verleden en met vakmanschap, passie en talent van deze tijd!

Als waterschap dragen wij bij aan een mooiere en betere leefomgeving. Zo kan iedereen rondom water veilig wonen, werken en genieten. Nu en in de toekomst. Om de toekomst bij te houden, pakken wij grote uitdagingen aan. Hoe we dat doen? Buitengewoon goed en samen met al onze partners.

Proces

Het proces Facilitair bestaat uit verschillende deelprocessen. Samen met de andere teams met circa 35 collega’s werk je aan het doorontwikkelen van de organisatie in de lijn van organisatievisie ‘Buiten Gewoon Doen’.

De functie

Als senior medewerker DIV (Digitale Informatie Voorziening) werk je dagelijks samen in een team. Je werkt aan complexe werkzaamheden en vraagstukken binnen het taakveld en vervult een initiërende rol bij en adviseert over voorstellen m.b.t. kwaliteits- en systeemontwikkeling. Je bent verantwoordelijk voor het proces van opnemen, beheren en beschikbaar stellen van informatie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor selectie, waardering en vernietiging inzake fysieke en digitale archieven.

Als senior medewerker DIV ben je samen met het team verantwoordelijk voor de archiefbewaarplaats en voert samen met je collega’s en zelfstandig archiefbewerkingen, en beheerprocedures van archiefbescheiden.

Wat zoeken we?

Samenwerken is voor jou vanzelfsprekend. Daarnaast beschik je over kennis van het vakgebied. Je maakt makkelijk verbinding en je bent continu op zoek naar verbetering. Je werkt proactief samen in een team. Van deze vakspecialist verwachten we de competenties resultaatgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid en oordeelsvorming, flexibiliteit, zorgvuldigheid en verantwoordelijkheid. De komende jaren ligt de nadruk op kwaliteitsgerichtheid.

Wat vragen we?

Een proactieve, flexibele en klantgerichte houding. Deze positie vereist minimaal een mbo+ niveau. Bij voorkeur bezit je over de volgende diploma’s SOD 1. Kennis over de structuur van het waterschaparchief is een pre. Je hebt werkervaring betreft Digitale Informatie Voorziening (DIV) Je bezit kennis en werkervaring met betrekking tot informatiesystemen. Je weet raad met analoog en digitaal werken en je bent voor collega’s een vraagbaak en ondersteuner. Verder vragen wij een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.

Voor de veiligheid van waterschap Brabantse Delta, vragen wij alle nieuwe medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te leveren. Tijdens de selectieprocedure zal dit verder besproken worden.

Wat bieden we?

Binnen ons waterschap sta je zelf aan het roer van jouw loopbaanontwikkeling. Persoonlijk leiderschap en groei zijn hier belangrijk. Als je wilt werken aan je professionele en persoonlijke ambities zijn er veel verschillende mogelijkheden. Daarnaast vinden we een goede balans tussen werk en privé belangrijk. We werken resultaatgericht en de verantwoordelijkheden liggen laag in de organisatie.

Je salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en bedraagt bij een fulltime dienstverband minimaal € 2.603, – en maximaal € 3.475, – bruto per maand (schaal 8). Daarnaast bieden we een uitgebreid pakket arbeidsvoorwaarden zoals het individueel keuzebudget (IKB) van 20%, waarin onder meer vakantiegeld, eindejaarsuitkering en bovenwettelijk verlof is opgenomen. Je kunt dit budget vrij besteden: geheel of gedeeltelijk laten uitbetalen (per maand, per jaar of een paar keer per jaar) en/of je kunt er extra verlofdagen van kopen.

Reageren?

Kom jij bij ons buitengewone dingen doen? We nodigen je van harte uit om je belangstelling te tonen. Reageren kan tot en met 15 maart, via het online sollicitatieformulier. De eerste ronde van de selectiegesprekken staat gepland op 30 maart. De tweede ronde staat gepland op 7 april.

Bij vragen over de functie kan je contact opnemen met Roel van Arensbergen teammanager Facilitair (076-5641736). Voor vragen over je sollicitatie of de procedure kun je contact opnemen met Angela Timmers of Tessie Horn via 076- 564 10 00.

Of kijk op www.brabantsedelta.nl/werken-bij-ons voor meer informatie.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *