Loyens Loeff zoekt een informatiespecialist Indirect Tax Amsterdam/Rotterdam (24-40 u/pw)

Voor onze praktijkgroep Indirecte belastingen zijn wij op zoek naar een informatiespecialist voor ons kantoor in Amsterdam of Rotterdam (naar keuze) (24-40 u/pw)

Werken bij hét toonaangevende juridisch kantoor in Nederland? In een team dat bestaat uit enthousiaste en hooggekwalificeerde professionals en dat zich kenmerkt door een informele en gedreven cultuur? Wil jij daar deel van uitmaken? Dan ben jij degene die we zoeken!

 

Informatiespecialist
Indirect Tax Amsterdam/Rotterdam (24-40 u/pw)

De functie

Als Informatiespecialist maak je onderdeel uit van het Indirect Tax team. Ons team bestaat uit enthousiaste en hooggekwalificeerde professionals en kenmerkt zich door een informele cultuur waarin veel ruimte is voor eigen inbreng en ondernemerschap.

Je bent verantwoordelijk voor het beheer van knowhow systemen van de praktijkgroep. De werkzaamheden die je gaat doen als informatiespecialist bestaan onder andere uit:

  • Signalaren, vastleggen en ordenen van wijzigingen in zowel Nederlandse als Europese wetgeving en jurisprudentie;
  • Signaleren van literatuur, nieuwsbrieven en krantenartikelen;  
  • Het verzamelen van interne knowhow;
  • Het opzetten en bijhouden van knowhowdossiers;
  • Het invoeren van knowhow in de kennisbanken;
  • Het beheren van de intranetpagina van de Indirect Tax praktijkgroep; 
  • Het maken signaleringsoverzichten.

Je werkt bij deze taken nauw samen met de fiscalisten van het Indirect Tax team. Het betreft een functie die je (deels) zelf kunt invullen.

Wie ben jij?

Jij hebt een afgeronde hbo of wo studie in informatie- en communicatie. Werkervaring binnen informatie- en communicatie technologie is niet vereist, wel een pre.  Je bent hands-on, behulpzaam, zorgvuldig en ondernemend. Je bent intrinsiek gemotiveerd er het beste van te maken. Samen met ons. 

Over ons

Loyens & Loeff is een onafhankelijke aanbieder van juridische diensten waar fiscalisten, advocaten en notarissen samenwerken aan geïntegreerde dienstverlening op het gebied van recht in de Benelux en Zwitserland. Zowel grote en middelgrote, nationaal en internationaal opererende ondernemingen alsmede particulieren worden op juridisch gebied bediend. Wereldwijd werken er 1500 medewerkers in 8 vestigingen in belangrijke financiële centra in de Europa, Azië en de Verenigde Staten. 

Wij bieden

Loyens & Loeff biedt je de mogelijkheid je verder te ontwikkelen bij een toonaangevende juridische dienstverlener met een sterke identiteit, een fijne collegiale sfeer en een goed arbeidsvoorwaardenpakket. 

Daarnaast wordt er binnen de organisatie gestreefd naar een gezonde work-life balance. Zelfontplooiing wordt binnen deze organisatie erg belangrijk gevonden. Naast de werkzaamheden is er daarom ruimte om je te ontwikkelen door het volgen van verschillende interne opleidingen en cursussen, vanzelfsprekend mede afhankelijk van je ervaring en interesse. 

Werken op een fantastische locatie in het centrum van Rotterdam of in een prachtig nieuw gebouw op de Zuidas in Amsterdam. 

Solliciteren en/of interesse?

Voldoe je aan het bovenstaand profiel en zou je graag bij ons willen werken? Solliciteer dan via loyensloeffacademy.nl of neem contact op met Nicole Moshage (Recruitment Adviser) via Nicole.Moshage@loyensloeff.com of 010-2246409.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *