KBenP zoekt Medewerker DIV (O180002)

KBenP Talent ondersteunt bedrijven en organisaties bij het snel en doeltreffend kunnen beschikken over alle noodzakelijke en gewenste informatie, zowel van binnen als van buiten de eigen organisatie. Bij elke vraag zoeken wij de oplossing vanuit de inhoud van het vak. Daarna kijken we samen met de opdrachtgever naar de meest gepaste uitvoering van die oplossing en matchen we de geschikte talenten om de juiste aanpak te realiseren. Opdrachtgevers van KBenP Talent zijn organisaties en instellingen door heel Nederland uit diverse branches, waaronder (semi-)overheid, zakelijke dienstverlening en cultureel erfgoed.

Functieomschrijving

Voor diverse opdrachtgevers zijn wij regelmatig in staat om communicatieve en proactieve collega’s aan te nemen in de functie van Medewerker DIV. Daarbij kijkt KBenP welke functie / welk project het beste bij jou past qua werkervaring en reisafstand.

In de rol van DIV-medewerker ben je breed inzetbaar om uitvoerende en ondersteunende werkzaamheden te verrichten op het gebied van informatievoorziening. Daarnaast zal je als Medewerker DIV ook steeds vaker de organisatie adviseren en ondersteunen, bijvoorbeeld op het gebied van Zaakgericht Werken. Daarbij voer je onder andere de volgende werkzaamheden uit:

• Je beheert en registreert dossiers en documenten in het DMS,
• Aan de hand van de geldende selectielijsten ken je de bewaar- en vernietigingstermijnen toe,
• Je zorgt voor de voorbereiding van de overdracht van dossiers naar het semi statisch archief,
• Je adviseert en ondersteunt collega’s in het correcte gebruik van het DMS,
• Je verzorgt en bewaakt de ontsluiting van documenten en dossiers,
• Je adviseert en ondersteunt de organisatie bij de inrichting en het gebruik van de verschillende zaaktypen en bijbehorende documenten.

Functie-eisen

Voor deze functie vragen wij het volgende:

• Minimaal MBO+ werk- en denkniveau,
• Minimaal twee jaar werkervaring, bij voorkeur bij een (semi-)overheidsorganisatie,
• Een afgeronde opleiding SOD I & II of vergelijkbaar

Naast affiniteit met de werkzaamheden in de functieomschrijving heb je bij voorkeur werkervaring met:

• Zaakgericht Werken,
• De archiefwet en andere relevante wet- en regelgeving,
• (Gemeentelijke) selectielijsten,
• DMS-en zoals Decos, Corsa en Verseon.

Arbeidsvoorwaarden

KBenP biedt jou een projectovereenkomst die is gekoppeld aan de functie / het project bij de opdrachtgever. Daarnaast:

• Een 32- tot 40-urige werkweek, afhankelijk van de opdrachtgever,
• Een salaris vergelijkbaar met schaal 7/8, afhankelijk van opleiding en werkervaring,
• Een volledige reiskostenvergoeding voor zowel OV als eigen vervoer,
• Een mobiele telefoon en laptop indien nodig.

Werktijden en verlof worden afgestemd met de opdrachtgever, meestal wordt er gewerkt tijdens kantoortijden.
Opleidingen zijn ten slotte mogelijk via onze partner, GO Opleidingen.

Standplaats

Diverse regio’s

Past deze functieomschrijving bij jou en ben je geïnteresseerd?
Stuur dan jouw CV en een korte motivatie naar: Ferdi.MacGillavry@kbenp.nl,
Of neem bij vragen contact op met Ferdi Mac Gillavry, Recruiter KBenP Talent: 06-43363434.
Herkent u zichzelf in dit functieprofiel, gebruik dan onderstaande link om te solliciteren.

Reageer op deze vacature

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *