Prissma’s pitch 2013

Prissma richt zich op ondernemende professionals in de media- en informatiesector. Jaarlijks organiseert deze afdeling van de Koninklijke Nederlandse Vereniging van Informatieprofessionals (KNVI) een pitch, waarbij diegene met het meest innovatieve, professionele en realiseerbare idee, een geldprijs wint om dit idee naar een hoger plan te tillen.

KBenP hostte tijdens het KBenP zomerevent, op 27 juni jl. in het Kurhaus te Scheveningen, Prissma’s pitch 2013. ’s Morgens beoordeelde een vakjury zes ideeën op innovatie, professionaliteit en realiseerbaarheid. Aan het eind van de middag werd voor een groot publiek de winnaar van de pitch bekendgemaakt: een groep van zeven deeltijdstudenten van de HvA-opleiding Media, Informatie en Communicatie. Zij hebben 5.500 euro gekregen om hun concept ‘DIME’ verder te ontwikkelen. De KNVI legde 2500 euro bij, het resterende deel kwam van de sponsors Reekx en Stichting GO Fonds. De publieksprijs ging naar Mirjam Eikelboom voor haar concept ‘Daders vinden met Datamining’.

www.prissma.nl

Deze bijdrage komt uit IP nr. 6/ 2013. Het gehele nummer kun je hier lezen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *